The best way

The best way
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 21510
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

سلام دوستان عزیز. باز من اومدم با یه داستان دیگه.

یه روز یه ساختمانی رو در نظر میگیرن برای دختر ها، و اعلام می کنن که این ساختمان از 4 طبقه تشکیل شده و تو هر طبقه یک سری افراد قرار دارن که میتونید برید اون جا و شوهر مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنید، اما اگه طبقه ای رو رفتید بالا حق برگشت به طبقات  قبلی رو ندارید.

یه دختری با دوستش میره اونجا تا شوهر مورد علاقه خودش رو پیدا کنه، در طبقه اول نوشته بود که شوهری متعادل،اروم و مناسب برای زندگی.

این دخترها با خودشون میگن، این خوبه، اما بریم طبقه بالا ببینیم اون طبقه مرداش چطوری هستن.

وقتی میرن اون طبقه، نوشته بوده مردهای این طبقه خوشگل، کاری  و مناسب برای زندگی، اهل سفر و کمی در خانه کمک زن هم می کنند.

دختر ها با خودشون میگن، وای چه خوب، اما بزار بریم طبقه سوم رو ببینیم، اونا چطورین. در طبقه سوم وقتی وارد میشن، میبینن که نوشته مردهای این طبقه، یه عاشق واقعی،پولدار، خوشگل، کاری، وفادار و مناسب برای زندگی کردن هستن، اهل سفر و خیلی در کار خانه به همسرشون کمک می کنند.

دختر ها با خودشون میگن، وای خدا جووووووووون،اینها عالی هستن، اما بزار بریم طبقه بالا بینیم اونجا دیگه مردهاش چطورین.

وقتی وارد طبقه چهارم میشن، میبینن که نوشته، این طبقه فقط برای این است که به شما دختر ها ثابت کنیم که وقتی حس تنوع طلبی براتون پیش میاد، دیگه با هیچ مردی دلتون اروم نمی گیره و از دادن شوهر به شما دخترها در این طبقه  معذوریم.

اره دوستان عزیز، من این داستان رو براتون نوشتم تا بگم، اگه خدا حرفی رو میزنه، نباید به اون شک کرد، فقط باید به اون عمل کرد.

چند وقت پیش کسی برام تعریف کرد که جدیدا مد شده  بعضی از دخترها با چند تا پسر دوست میشن و اسمش رو هم گذاشتن، دوست های اجتماعی، در صورتی که خدا یکیش هم گفته خوب نیست. و این که میگن دوست اجتماعی یعنی عشق و عاشقی در کار نیست. من میخوام بگم وقتی این افراد این کارها رو می کنن، دیگه حس تنوع طلبی در اونها به وجود میاد، دیگه اگه ازدواج هم بکنن، دلشون اروم نمیگیره. درست مثل همین داستانی که براتون تعریف کردم.

اما به چه قیمت شما دلی که چند بار با کسی بوده رو میتونید بعدها اروم کنید؟ ایا این امکان پذیر هست؟

من ازتون میخوام هیچ وقت به چیزهایی که خدای بزرگ و مهربون به ادم گفته شک نکنید، اگه شک دارید فقط تحقیق کنید در موردشون، مطمئن هستم که به جوابی می رسید که شک شما رو بر طرف میکنه. اینم بگم که دختر و پسر نداره این قضیه.

پس همیشه عواقب کاری که میخواهید انجام بدید رو بسنجید، اگه ته دلتون حس کردید که انجام ندید بهرته،شک نکنید که دلتون به شما دروغ نمیگه. چون خود خدای مهربون هم گفته،جای من در دلهاست، و شیطان هیچ وقت نمیتونه به دل ها وارد بشه، فقط میتونه فکر ادمهای ضعیف رو مسموم کنه.

بقیه تحلیل و برریسی این قضیه رو میزارم به عهده خود شما.دیگر عواقب این کارها رو خدوتون پیدا کنید....



نظرات شما عزیزان:

ساعت11:53---21 فروردين 1392
سلام داداش همه مطالبت رو خوندم دمت گرم وقعا زیباس خیلی استفاده کردم.....

پاسخ:خیلی ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, توسط مسعود